.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۷۴ هزار کارخانه در مازندران فعالیت دارد
مدیرکل تعاون مازندران با اشاره به فعالیت ۷۴ هزار کارخانه در استان، توجه به قشر کارگری را سبب رشد و پویایی اقتصاد دانست.

به گزارش شمال نیوز، علی باقری عصر جمعه در سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در شرکت صنایع غذایی پردیس در شهرک صنعتی شهرستان جویبار با اشاره به اینکه گفتگوی اجتماعی ابزاری برای مشارکت مردمی است؛ افزود: امسال برای نخستین باربا نگاه ویژه وزیر کار با رشد ۵۷ درصدی افزایش حقوق قشر کارگری در کشور مواجه بوده ایم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه اگر در هر جامعه‌ای به قشر کارگر و کارفرمایی توجه ویژه ای شود، رشد ا قتصادی و پویایی تولید را به همراه خواهد داشت، گفت: در استان مازندران بیش از ۷۴ هزار کارخانه فعالیت دارند ودر این زمینه حدود ۶۸۰ تشکل کارگری و کار فرمایی تشکیل شده است.

فرماندار جویبار در این جشنواره با اعلام اینکه تولیدکنندگان در خط مقدم دفاع از کشور قرار دارند، گفت: تولیدکنندگانی در این شهرک صنعتی هستند که تولیدات خود را به فروش رسانده اند اما متأسفانه در دریافت مطالبات خود با بدقولی‌هایی مواجه شده اند.

تولیدکنندگان با مشکل سرمایه درگردش روبرو هستند

کمال رستمعلی با بیان اینکه واحدهای صنعتی این شهرک صنعتی در حوزه‌های برق، زیر ساخت هاو سرمایه در گردش با مشکل مواجه هستند، افزود: متأسفانه این تولید کنندگان بجای اینکه فکرشان معطوف تولید باشد درگیر بروکراسی‌های اداری هستند.

رئیس خانه کارگر استان مازندران با بیان اینکه امروز جامعه کارگری با مشکلاتی فراوانی مواجه است، گفت: در شأن کشور ما نیست کارگر، صنعتگران و کارفرمایان معضل معیشتی داشته باشند.

نصرالله دریا بیگی نداشتن امنیت شغلی، معیشت و درمان را سه مشکل اساسی کارگران و کارفرمایان کشور بیان کردو افزود: انتظار داریم این نشست‌ها تداوم داشته باشد و امید است کارگران و کارفرمایان در جهت کار و شکوفایی اقتصادی کشور قدم‌های شایسته ای بردارند./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.